Rólunk írták: Márkamonitor
Különleges vállalkozásba kezdett egy magyar kommunikációs szakember és a férje: Toszkána iránti olthatatlan szerelmüktől hajtva elhozták Magyarországra a legizgalmasabb toszkán kézműves márkákat. A napokban indult Toscaneria a történetmesélés iskolapéldája: nem erőltetett sztorit kerekítettek mögé, hanem valóban az alapítók közös szenvedélye – és közös múltja – húzódik meg mögötte. „A Szeretettel Toszkánából szlogen nem a véletlen műve, az élet írta, a mi életünk” – mondják a Toscaneria alapítói. Az oldalon egyelőre négy márka termékeit kínálják: a nyolcadik generációs családi vállalkozás, a Busatti pamutszöveteit, vásznait és lakástextíliáit; az Idea Toscana toszkán extra szűz olívaolaj felhasználásával készült bio- és natúrkozmetikumait; a La Molina kreatív csokoládéit és a Pure Stagioni kézműves lekvárjait. A lakossági vásárlók mellett külön ajánlatokat állítottak össze lakberendezők, valamint hotelek részére is. Az oldalon magazinos formában megosztják az egyes toszkán tájakkal kapcsolatos legfontosabb, legérdekesebb információkat is.
Toszkána a szerelem Márkamonitor cikk, 2019. április