Rólunk írták: Márkamonitor

Toszkána, a szenvedély – egy magyar vállalkozás története

Különleges vállalkozásba kezdett egy magyar kommunikációs szakember és a férje: Toszkána iránti olthatatlan szerelmükből született meg a Toscaneria, amely elhozza Magyarországra a régió legizgalmasabb, kézzel készült termékeit – tele napfénnyel, történettel, természetességgel.

A Márkamonitor cikke szerint a Toscaneria a történetmesélés iskolapéldája. Nem egy kitalált „sztori” áll a márka mögött, hanem egy valódi kapcsolat: az alapítók közös múltja, szenvedélye és életigenlése.

„A Szeretettel Toszkánából szlogen nem a véletlen műve – az élet írta, a mi életünk.”

A Toscaneria kezdetben négy válogatott márkával indult:

a Busatti, a nyolcadik generációs toszkán textilmanufaktúra, lenyűgöző lakástextíliáival,
– az Idea Toscana, amely a toszkán extra szűz olívaolaj erejét használja fel prémium natúrkozmetikáiban,
– a La Molina kreatív és művészi csokoládéival,
– valamint a Pure Stagioni, amely különleges ízvilágú, gyümölcsből készült kézműves lekvárjaival hódít.

A kínálat azóta is bővült, de a cél ugyanaz maradt: élményt adni, értéket közvetíteni, Toszkánát egy karnyújtásnyira hozni.

A Toscaneria nemcsak webshop, hanem kultúra és közösség is. Oldalunk magazin részében rendszeresen megosztjuk a toszkán régióval, kézműves hagyományokkal és életstílussal kapcsolatos leginspirálóbb történeteket, hogy minden olvasó egy kis időre Toszkánába képzelhesse magát.

Szeretnéd még jobban megismerni a Toscaneria történetét?
Olvasd el rólunk szóló bemutatkozásunkat, és merülj el Toszkána és egy magyar szerelem találkozásának történetében.